آیا به دنبال گواهینامه، بیانیه عملکرد، اعلامیه انطباق محصول یا سایر اسناد محصول هستید؟ برای محصول مورد علاقه خود اینجا را جستجو کنید.
آیا به دنبال کتابچه راهنمای زبان خود هستید و وب سایت ما زبان شما را پیش بینی نمی کند؟ سپس به نسخه انگلیسی وبسایت بروید، دیتاشیت محصول مورد نظر را باز کنید و روی تب 'Manuals' کلیک کنید، در آنجا دفترچه راهنما را به زبان خود خواهید یافت!

کارت اطفاء حریق SmartLetLoose/ONE

کارت اطفاء حریق SmartLetLoose/ONE

برد اطفاء حریق
کنترل پنل با قابلیت کنترل گاز، اطفاء حریق را ارائه می دهد.

افزودن برد اطفاء حریق SmartLetLoose/ONE  به کنترل پنل‌های سری  SmartLine یا SmartLight باعث می‌شود که این سیستم قابلیت کنترل خاموش کننده های گازی را با لحاظ کردن استاندارد EN12094-1  داشته باشد. کنترل پنل مجهز به SmartLetLoose/ONE  همه عملکردهای مورد نیاز استانداردهای قابل اجرا را فراهم می‌کند و می‌تواند همه تجهیزات مورد نیاز را برای مدیریت سیستم اطفاء حریق مدیریت کند.

کارت اطفاء حریق SmartLetLoose/ONE اینیم

کارت اطفاء حریق SmartLetLoose/ONE افزودن برد اطفاء حریق SmartLetLoose/ONE به هر کنترل پنل سری SmartLine یا SmartLight با توجه به استاندارد EN12094-1 قابلیت اطفاء حریق گاز را برای سیستم فراهم می کند.

کنترل پنل تمام عملکردهای مورد نیاز اتصال به تجهیزات جانبی را فراهم نموده و امکان اتصال تجهیزات جانبی مختلف را که برای مدیریت سیستم اطفاء لازم است، فراهم می کند.

برد SmartletLoose/ONE دارای یک برچسب جزئیات است که باید در قسمت بیرونی محفظه فلزی کنترل پنل SmartLight/SmartLine که برد را در خود جای داده است، ترجیحاً نزدیک به برچسب پانل کنترل قرار گیرد.

امکانات برد اطفاء حریق  SmartLetLoose/ONE اینیم

ترمینال سیگنال توقف تخلیه

خروجی سیگنالینگ تخلیه

خروجی سیگنال قبل از زنگ هشدار

خروجی کنترل شیر

ورودی کنترل فشار

ورودی استوپ تخلیه

ترمینال ورودی تخلیه دستی

 

مشاهده دیگر محصولات این گروه