آیا به دنبال گواهینامه، بیانیه عملکرد، اعلامیه انطباق محصول یا سایر اسناد محصول هستید؟ برای محصول مورد علاقه خود اینجا را جستجو کنید.
آیا به دنبال کتابچه راهنمای زبان خود هستید و وب سایت ما زبان شما را پیش بینی نمی کند؟ سپس به نسخه انگلیسی وبسایت بروید، دیتاشیت محصول مورد نظر را باز کنید و روی تب 'Manuals' کلیک کنید، در آنجا دفترچه راهنما را به زبان خود خواهید یافت!

کابینت مدل +PRCAB

کابینت مدل +PRCAB

کابینت اضافی برای کنترل پنل حریق
کابینت اضافی همراه با درب، نوار CAN DRIVE برای اتصال ماژول های عملکرد و قفسه های باتری. روی درب دو دهانه برای دو ماژول FPM فراهم شده است (در صورت عدم نیاز به عملکردهای خاصی، می توان از دو ماژول FPMNUL برای بستن دهانه ها استفاده کرد). کابینت بدون محفظه میکروفون PTT عرضه می شود.

کابینت مدل +PRCAB

کابینت اضافی مدل +PRCAB از لوازم جانبی کنترل پنل های مدل Previdia Ultra می باشد.

به منظور افزایش ظرفیت کنترل پنل می توان چند کابینت (حداکثر 4 عدد) را با هم مونتاژ کرد. تا کابینتی با ابعاد گسترده تر را تشکیل دهد.

کابینت ها با استفاده از پیچ هایی که در نظر گرفته شده است به هم متصل می شوند و پس از اتصال مکانیکی، میله های +CANDRIVE از طریق کابل های ارائه شده به یکدیگر متصل می شوند.

هنگامی که چند کابینت به یکدیگر متصل شدند، مکان های متعددی برای ماژول های پنل جلویی FPM یا FPAM یا ماژول های IFM یا IFAM وجود خواهد داشت. هر کابینت می تواند یک ماژول منبع تغذیه IFAMPSU را در خود جای دهد.

منبع تغذیه 1000 وات در کنترل پنل گنجانده شده است که با افزودن کابینت +PRCAB تا 4000 وات ارتقا می یابد.

 

مشاهده دیگر محصولات این گروه 

  • باتری پشتیبان
    2x12 V 17Ah or 2x12 V 38Ah
  • درجه حفاظت IP
    IP 30
  • ابعاد
    67.5x43x26 cm
  • رنگ کابینت
    RED RAL3001 , GREY RAL7042