آیا به دنبال گواهینامه، بیانیه عملکرد، اعلامیه انطباق محصول یا سایر اسناد محصول هستید؟ برای محصول مورد علاقه خود اینجا را جستجو کنید.
آیا به دنبال کتابچه راهنمای زبان خود هستید و وب سایت ما زبان شما را پیش بینی نمی کند؟ سپس به نسخه انگلیسی وبسایت بروید، دیتاشیت محصول مورد نظر را باز کنید و روی تب 'Manuals' کلیک کنید، در آنجا دفترچه راهنما را به زبان خود خواهید یافت!

هدایت کننده کانالی EBDDHN

هدایت کننده کانالی EBDDHN

هدایت کننده عمومی برای نصب روی کانال

محفظه برای انواع دتکتورها (متعارف یا آدرس پذیر). پایه دتکتور درون محفظه قرار می گیرد و توسط دو پیچ در جای خود به صورت ایمن محکم می شود. سیم بندی این تجهیز به کمک برد ترمینالی تعبیه شده در دستگاه بسیار آسان می باشد.

در ساختمان های تجاری و صنعتی به کمک نمونه برداری پیوسته از جریان هوای درون کانال های تهویه و گرمایشی امکان اعلام هشدار سریع وجود دود میسر می شود.

بر اساس اصول تهویه این تجهیز چنان طراحی شده که با دتکتور دودی و لوله نمونه برداری هوا با طول کافی کار کند. عملکرد این دستگاه برای سرعت جریان هوای بین 0.5m/s تا 20m/s می باشد.

هدایت کننده کانالی EBDDHN اینیم

هدایت کننده کانالی EBDDHN : محفظه برای انواع دتکتورها (متعارف یا آدرس پذیر). پایه دتکتور درون محفظه قرار می گیرد و توسط دو پیچ در جای خود به صورت ایمن محکم می شود. سیم بندی این تجهیز به کمک برد ترمینالی تعبیه شده در دستگاه بسیار آسان می باشد.در ساختمان های تجاری و صنعتی به کمک نمونه برداری پیوسته از جریان هوای درون کانال های تهویه و گرمایشی امکان اعلام هشدار سریع وجود دود میسر می شود.بر اساس اصول تهویه این تجهیز چنان طراحی شده که با دتکتور دودی و لوله نمونه برداری هوا با طول کافی کار کند. عملکرد این دستگاه برای سرعت جریان هوای بین 0.5m/s تا 20m/s می باشد.

هدایت کننده های کانالی اینیم، کدها و استاندارد های بین المللی، قائل به نقش کانال های هوای گرم و تهویه در پخش شدن دود، گازهای سمی و شعله در سراسر ساختمان هستند. به همین جهت در مکان هایی که کانال هوا ممکن است به پخش شدن شعله یا دود کمک کند، لازم است که اقداماتی برای ایمن سازی ابنیه صورت پذیرد. یکی از اهداف اصلی کاشف های دود کانال، کمینه کردن انتشار دود و در نتیجه کاهش خطر ایجاد ترس، مصدومیت و حتی خسارات مالی است. یک سیستم کشف حریق موثر امکان پاسخ دهی سریع را فراهم می کند و محصولات ضد حریق  inim هر آنچه که شما برای ایمن سازی سیستم کانال هوای خود نیاز دارید را به شما پیشنهاد می کند.

ویژگی های هدایت کننده کانالی EBDDHN اینیم

– سیستم نمونه برداری با یک لوله

– طراحی جدید لوله نمونه برداری

– روزنه تست روی درپوش دتکتور

– نصب آسان

– نشانگر جریان هوا

– فیلتر جهت کاهش گرد و غبار و دیگر رسوبات روی دتکتور

– سرویس موثر و نگهداری آسان

– نصب آسان لوله نمونه گیری

– سازگار با دتکتورهای آنالوگ و متعارف

– براکت نصب برای کانال های هوای دوار

مشاهده محصولات دیگر این گروه 

  • ابعاد DDH (بدون لوله)
    180x183x235mm
  • وزن DDH
    700g
  • طول لوله نمونه برداری
    0,6-1,5-2,8m
  • سرعت جریان هوا
    0.5m/s تا 20m/s