آیا به دنبال گواهینامه، بیانیه عملکرد، اعلامیه انطباق محصول یا سایر اسناد محصول هستید؟ برای محصول مورد علاقه خود اینجا را جستجو کنید.
آیا به دنبال کتابچه راهنمای زبان خود هستید و وب سایت ما زبان شما را پیش بینی نمی کند؟ سپس به نسخه انگلیسی وبسایت بروید، دیتاشیت محصول مورد نظر را باز کنید و روی تب 'Manuals' کلیک کنید، در آنجا دفترچه راهنما را به زبان خود خواهید یافت!

نرم‌افزار نظارتی مدل SmartLook

 نرم‌افزار نظارتی SmartLook نرم‌افزار نظارتی SmartLook نرم‌افزار نظارتی SmartLook

نرم‌افزار نظارتی مدل SmartLook

نرم افزار نظارتی

SmartLook یک بسته نرم‌افزاری برای متمرکز کردن نظارت و مدیریت سیستم‌های اعلام حریق اینتروژن برند INIM هست که طیف وسیعی از کاربردها را میسر می‌سازد.
ماهیت ماژولار این بسته نرم‌افزاری، آن را برای کاربردهای صنعتی، تجاری و حتی واحدهای کوچک اقامتی مناسب می‌سازد. رایج‌ترین کاربرد این نرم‌افزار متمرکز کردن نظارت چندین پروژه مستقل در ساختمان‌های متفاوت و یا حتی مکان‌های متفاوت در یک نقطه است.
 همچنین نرم‌افزار SmartLook  جایگاه خود را در قسمت پذیرش هتل‌ها، اتاق‌های مرکزی کنگره‌ها و مراکز خرید و غیره پیدا کرده است که نظارت دائمی سیستم آتش نشانی/امنیتی به اپراتورها این امکان را می دهد تا با کمک اطلاعات ضروری و برنامه عملیاتی، واکنش سریع به رویدادهای هشدار ارائه دهند.
نرم افزار SmartLook به لطف رابط کاربر پسند خود نیز نقش مهمی در نصب های اتوماسیون خانگی ایفا می کند. در واقع، هنگامی که با مدیریت پنل کنترل نفوذ SmartLiving ترکیب شود، یک کامپیوتر می تواند به “مدیر خانه” تبدیل شود و از پتانسیل واقعی کنترل پنل های سری SmartLiving نهایت استفاده را ببرد. برای این منظور، امکان دریافت مجوز نفوذ “lite” وجود دارد که به شما اجازه می دهد تمام عملکردهای کنترل پنل SmartLiving را مدیریت کرده و قابلیت های سیستم را به حداکثر برسانید.
SmartLook در واقع یک نرم افزار نظارت بر اساس نقشه های گرافیکی است. نقشه های گرافیکی که در یک ساختار درختی به هم متصل شده و در هر نقشه تجهیزات اعلام حریق به صورت اشیاء (دتکتورها، شستی ها …) نمایش داده شده است.

نرم افزار SmartLook نرم افزاری برای نظارت بر کنترل عملکرد پنل های اعلام حریق و مدیریت سامانه های تشخیص نفوذ است.

قدرت واقعی نرم‌افزار SmartLook  زمانی به منصه ظهور می‌رسد که از آن در مدیریت داده‌هایی استفاده کرد که هر یک از پروژه‌هایی می‌آیند که به لحاظ جغرافیایی از یکدیگر فاصله زیادی دارند و بدین سان می‌توان این سیستم‌های گسسته را در یک نقطه که همان مرکز کنترل است مدیریت کرد. همچنین نرم‌افزار SmartLook  به لطف واسط کاربرپسند آن نقشی اساسی در پروژه‌های هوشمندسازی منازل، زمانی که در مدیریت آن از کنترل پنل‌های اینتروژن مدل SmartLink استفاده می‌شود، ایفا می‌کند. این کار می‌تواند به طور همزمان در پروژه‌هایی انجام گیرد که کنترل پنل‌های SmartLoop، Previdia و یا SmartLine نیز نصب شده باشد. نرم‌افزار SmartLook یک نرم‌افزار نظارتی بر اساس نقشه‌های گرافیکی است. نقشه های گرافیکی به یکدیگر در یک ساختار درخت گونه متصل می‌گردند. هر نقشه می‌تواند تعداد دلخواه از علائم را در خود جای دهد و هر علامت می‌تواند یک المان نظارتی باشد برای دتکتورها، پارتیشن‌ها، زون‌ها، خروجی‌ها و غیره. همچنین این علامت می‌تواند یک ارتباط باشد به نقشه دیگر یا صفحه تحت وب و یا دکمه فرمان خاص با دسترسی کنترل شده.

کاربر می‌تواند با سیستم ارتباط بلادرنگ داشته باشد. به این منظور کنترل وضعیت دتکتورها امکان‌پذیر است و اعمال کاربردی نظیر ریست، حذف فعال‌سازی خروجی‌ها و غیره نیز میسر خواهد بود. نرم‌افزار SmartLook به قابلیت‌های ویدیویی مجهز شده که به دوربین‌ها و DVRهای تحت شبکه که امکان ارتباط با وب را دارند، اجازه می‌دهد تا با آن تجمیع شوند.

نرم‌افزار اسمارت لوک به این قابلیت مجهز است که پیکربندی سیستم را به طور مستقیم از کنترل پنل بخواند یا آن را از پایگاه داده نرم‌افزارهای SmartLeague یا Previdia وارد کند که موجب می‌شود زمان برنامه‌ریزی به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یابد. نرم‌افزار یک قابلیت خود اشکال‌یابی بسیار ساده را فراهم می‌کند تا به اپراتور این امکان را بدهد که از وضعیت صحت و درستی ارتباط میان کنترل پنل و نرم‌افزار اطمینان حاصل کنند. همچنین قادر است سطوح مختلفی از دسترسی را فراهم کند. نرم‌افزار SmartLook شامل دو قسمت کاربردی متفاوت می‌شود: یکی برای تیم نصب تا سیستم را پیکربندی کند و دیگری برای بهره‌بردار تا عملیات نظارتی ضروری را اعمال نماید.

کدهای سفارش

SmartLook/F01L: مجوز حریق “lite” – مجوز مدیریت یک پنل تشخیص حریق SmartLoop، SmartLine یا Previdia. مجوز غیر قابل توسعه

SmartLook/F01E: مجوز مدیریت یک پنل تشخیص حریق SmartLoop، SmartLine یا Previdia. مجوز قابل توسعه

SmartLook/F02E: مجوز مدیریت دو پنل تشخیص حریق SmartLoop، SmartLine یا Previdia. مجوز قابل توسعه

SmartLook/F05E: مجوز مدیریت پنج پنل تشخیص حریق SmartLoop، SmartLine یا Previdia. مجوز قابل توسعه

SmartLook/F10E: مجوز مدیریت ده پنل تشخیص حریق SmartLoop، SmartLine یا Previdia. مجوز قابل توسعه

SmartLook/I01L: مجوز نفوذ “lite” – مجوز مدیریت یک کنترل پنل نفوذ از سری SmartLiving یا Prime. مجوز غیر قابل توسعه

SmartLook/I01E: مجوز مدیریت یک کنترل پنل نفوذ از سری SmartLiving یا Prime. مجوز قابل توسعه

SmartLook/I02E: مجوز مدیریت دو کنترل پنل نفوذ از سری SmartLiving یا Prime. مجوز قابل توسعه

SmartLook/I05E: مجوز مدیریت پنج کنترل پنل نفوذ از سری SmartLiving یا Prime. مجوز قابل توسعه

SmartLook/I10E: مجوز مدیریت ده پنل کنترل نفوذ از سری SmartLiving یا Prime. مجوز قابل توسعه

  • حداقل سخت افزار مورد نیاز
    پردازنده Pentium 4 (3.2GHz)، رم 2GB، برد صوتی
  • سیستم عامل
    ویندوز 2000 حرفه ای با مایکروسافت مولفه دسترسی به داده (MDAC) 2.8 یا بالاتر - ویندوز XP, XP 64 - ویندوز Vista, Vista 64 - ویندوز 64 8, 8 - ویندوز Seven, Seven 64 - ویندوز 64 8.1, 8.1 - ویندوز 64 10, 10
  • ظرفیت هارد دیسک مورد نیاز
    500MB
  • حداکثر تعداد کنترل پنل های نظارت شده
    25
  • رابط نظارتی
    RS232، اترنت
  • سطح دسترسی
    کاربر استاندارد، سرپرست، مدیر
  • وضوح تصویر پشتیبانی شده
    800x600, 960x600, 1024x600, 1024x640, 1024x768, 1152x964, 1280x720, 1280x768, 1280x800, 1280x960, 1280x1024