آیا به دنبال گواهینامه، بیانیه عملکرد، اعلامیه انطباق محصول یا سایر اسناد محصول هستید؟ برای محصول مورد علاقه خود اینجا را جستجو کنید.
آیا به دنبال کتابچه راهنمای زبان خود هستید و وب سایت ما زبان شما را پیش بینی نمی کند؟ سپس به نسخه انگلیسی وبسایت بروید، دیتاشیت محصول مورد نظر را باز کنید و روی تب 'Manuals' کلیک کنید، در آنجا دفترچه راهنما را به زبان خود خواهید یافت!

نرم‌افزار برنامه‌ریزی و مدیریت مدل SmartLeague

 نرم‌افزار برنامه‌ریزی و مدیریت SmartLeague نرم‌افزار برنامه‌ریزی و مدیریت SmartLeague نرم‌افزار برنامه‌ریزی و مدیریت SmartLeague نرم‌افزار برنامه‌ریزی و مدیریت SmartLeague

نرم‌افزار برنامه‌ریزی و مدیریت مدل SmartLeague

نرم‌افزار برنامه‌ریزی و مدیریت SmartLeague

SmartLeague یک بسته کامل است که برای برنامه‌ریزی، مدیریت و کنترل گستره‌ی وسیعی از محصولات ایمنی به کار برده می‌شود. برنامه‌های موجود در این بسته به شما این امکان را می‌دهد که کنترل پنل‌های اعلام حریق مختلفی شامل سری‌های Smartline و Smartlight و Smartloop را مدیریت نمایید. در همین بسته برنامه‌هایی برای مدیریت کنترل پنل‌های سیستم‌های اینتروژن ساخت inim به طور خاص شامل سری‌های Smartlink و Smartliving نیز گنجانده شده است. این بسته برنامه‌های متفاوتی را شامل می‌شود که نقش ارتباطی و عملیاتی یکسان برای همه سیستم‌ها را بازی می‌کند.

نرم‌افزار Smart League ارتباط با کنترل پنل‌های متفاوت را توسط درگاه‌های  RE232 ، USB و یا  TCP/IP برقرار می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که به صورت راه دور، از طریق اینترنت امور تعمیر نگهداری را پیش ببرید. استفاده از واسط گرافیکی کاربردی و قابل فهم نرم‌افزار Smart League، عملیات خطایابی نوآورانه ای را در اختیار قرار می‌دهد که به شما این امکان را می‌دهد که به منظور کشف خطاهای کابل کشی به طور مستقیم با کنترل پنل ارتباط متقابل برقرار کنید، پیکربندی تجهیزات متصل به لوپ را به روز رسانی کنید، آدرس آنها را اصلاح کنید و همچنین پارامترهای عملیاتی آنها را نمایش دهید. افزون بر این‌ها نرم‌افزار Smart League برای مشاهده بلادرنگ فعالیتهای نظارتی سیستم تصاویر گرافیکی با کیفیتی مهیا کرده است که توسط آن می‌توان وضعیت تجهیزات متصل به لوپ، وضعیت زون‌ها و وضعیت تایمرها و غیره را مشاهده نمود.