آیا به دنبال گواهینامه، بیانیه عملکرد، اعلامیه انطباق محصول یا سایر اسناد محصول هستید؟ برای محصول مورد علاقه خود اینجا را جستجو کنید.
آیا به دنبال کتابچه راهنمای زبان خود هستید و وب سایت ما زبان شما را پیش بینی نمی کند؟ سپس به نسخه انگلیسی وبسایت بروید، دیتاشیت محصول مورد نظر را باز کنید و روی تب 'Manuals' کلیک کنید، در آنجا دفترچه راهنما را به زبان خود خواهید یافت!

منبع تغذیه SPS24160G

منبع تغذیه SPS24160G

منبع تغذیه SPS24160G

منابع تغذیه سریSmartLevelبرای تامین توان مورد نیاز تجهیزاتی که در نواحی حفاظت شده توسط سیستم اعلام حریق قرار دارند، ایده‌آل است. آنها تمام الزاماتی را که استاندارد اروپایی EN-54 ایجاب می‌کند، شامل نظارت کامل و منابع تغذیه تایید شده، برآورده می‌کند. این منابع برای بالا بردن ضریب اطمینان ، بازدهی  و ایمنی،مجهز به نسل جدید ماژول‌های تغذیه سوئیچینگ با تکنولوژی پیچیده‌تر و cpuداخلی شده‏ اند.

SPS24160G  چهار آمپر با صفحه نمایش LCD جهت مشاهده گزارش رخدادها یا جزئیات خطاها نظیر ضعیف بودن باتری، قطعی برق اصلی، خطای نشتی زمین و غیره. جریان قابل دریافت از خروجی، شامل سه خروجی محافظت شده جداگانه است. که محدودیت جریان دهی ۴ آمپر را دارند و می‌توانند از طریق درگاه سریال RS485 به کنترل پنل متصل شوند.

نسخه های دیگر منبع تغذیه SPS24160G

نسخه SPS24160x  می‌تواند جریان ۴ آمپر را در ولتاژ ۲۷.۶ ولت تامین کند. و محفظه آن دو باتری ۱۲ ولت ۱۷ آمپر ساعت را در خود می‌تواند جای دهد.

این منابع تغذیه به مدارهای مستقل شارژ مجهز شده‌اند. که می‌توانند باتری را در زمان نیاز شارژ کنند. بدون آنکه جریان تحویل داده شده به بار را تحت تأثیر قرار دهند و همچنین یک کاوشگر حرارتی که فرایند شارژ باتری را با دمای عملیاتی آن منطبق می‌سازد نیز به همراه تجهیز ارائه می‌گردد.

بازدهی باتری از طریق اندازه‌گیری دقیق مقاومت داخلی باتری تعیین می‌شود (با دقت 0.1) به نحوی که هرگونه کاهش بازدهی باتری که ممکن است عملکرد سیستم در زمان قطع برق اصلی را به خطر بیندازد اطلاع رسانی کند.

واحد سی پی یو که در ماژول‌های تغذیه جدید استفاده شده در واقع هسته این دستگاه‌ها به حساب می‌آید. و می‌تواند بر همه پارامترها نظارت داشته باشد و کیفیت عالی این محصول را ضمانت کند. پارامترهایی نظیر: دمای داخلی، جریان خروجی، ولتاژ خروجی، وضعیت باتری و نشتی زمین.

از دیگر مدل های این سری میتوان به موارد زیر اشاره کرد

 SPS24060G