آیا به دنبال گواهینامه، بیانیه عملکرد، اعلامیه انطباق محصول یا سایر اسناد محصول هستید؟ برای محصول مورد علاقه خود اینجا را جستجو کنید.
آیا به دنبال کتابچه راهنمای زبان خود هستید و وب سایت ما زبان شما را پیش بینی نمی کند؟ سپس به نسخه انگلیسی وبسایت بروید، دیتاشیت محصول مورد نظر را باز کنید و روی تب 'Manuals' کلیک کنید، در آنجا دفترچه راهنما را به زبان خود خواهید یافت!

ماژول منبع تغذیه IFM24160 اینیم

ماژول منبع تغذیه IFM24160 اینیم

ماژول منبع تغذیه سوئیچینگ

این ماژول به منبع تغذیه متصل می گردد و حداکثر جریان 4A را برای سیستم مهیا می کند. این منبع شامل مدار شارژر باتری 1.5A می باشد که می تواند دو باتری 17Ah یا 24Ah را در خود جای دهد. دو خروجی نظارت شده و یک رله خروجی قابل برنامه ریزی را دراختیار قرار می دهد که در شرایط پیش فرض کارخانه به عنوان خروجی آلارم، خروجی AUX و پیام خطا پیکربندی شده اند.
این ماژول ورودی 115 یا 230 ولت متناوب با فرکانس 50/60 هرتز را قبول می کند و هر کابینت تنها از یک ماژول منبع تغذیه پشتیبانی می کند. هر کنترل پنل شامل 4کابینت قادر است 4 منبع تغذیه را پشتیبانی کند (هر کابینت یک منبع تغذیه).

ماژول منبع تغذیه IFM24160 اینیم

 

ماژول منبع تغذیه سوئیچینگ: این ماژول به منبع تغذیه متصل می گردد و حداکثر جریان 4A را برای سیستم مهیا می کند. این منبع شامل مدار شارژر باتری 1.5A می باشد که می تواند دو باتری 17Ah یا 24Ah را در خود جای دهد. دو خروجی نظارت شده و یک رله خروجی قابل برنامه ریزی را دراختیار قرار می دهد. که در شرایط پیش فرض کارخانه به عنوان خروجی آلارم، خروجی AUX و پیام خطا پیکربندی شده اند.
این ماژول ورودی 115 یا 230 ولت متناوب با فرکانس 50/60 هرتز را قبول می کند و هر کابینت تنها از یک ماژول منبع تغذیه پشتیبانی می کند. هر کنترل پنل شامل 4کابینت قادر است 4 منبع تغذیه را پشتیبانی کند. (هر کابینت یک منبع تغذیه).

ماژول منبع تغذیه IFM24160 برق را از طریق نوار اتصال درایو CAN و از طریق دو خروجی OUT1 & OUT2 توزیع می کند. امکان انتخاب مقادیر مقاومت EOL کنترل پنل های Previdia Max فراهم می گردد.

در هر کابینت  PRCAB امکان نصب یک قطعه از این ماژول میسر است. (با توجه به اینکه کنترل پنل اعلام حریق اینیم سری Previdia Max می تواند به صورت یک کابینت یا چند کابینت (حداکثر 4 عدد) در کنار هم استفاده شود، سیستم قادر به مدیریت حداکثر 4 ماژول IFM24160  است).

ماژول های سری IFM به نوار درایو CAN در داخل کابینت ها (حداکثر 8 ماژول IFM در هر کابینت) بسته به عملکردهای مورد نیاز متصل می شوند.

 

محصولات دیگر این گروه

 

  • نوع سیستم
    آدرس پذیر
  • گارانتی
  • جنس بدنه
    فلزی