آیا به دنبال گواهینامه، بیانیه عملکرد، اعلامیه انطباق محصول یا سایر اسناد محصول هستید؟ برای محصول مورد علاقه خود اینجا را جستجو کنید.
آیا به دنبال کتابچه راهنمای زبان خود هستید و وب سایت ما زبان شما را پیش بینی نمی کند؟ سپس به نسخه انگلیسی وبسایت بروید، دیتاشیت محصول مورد نظر را باز کنید و روی تب 'Manuals' کلیک کنید، در آنجا دفترچه راهنما را به زبان خود خواهید یافت!

ماژول افزایش زون SmartLine/8Z

ماژول افزایش زون SmartLine/8Z

برد توسعه 8 تایی

مجهز به یک خروجی نظارت شده اضافی.
برای افزایش تعداد مناطق در پنل اعلام حریق از ماژول های قابل توسعه 8 تایی می توان استفاده کرد.
این ماژول تمامی ویژگی های زون در حالت بیسیک از جمله خروجی اضافی کلکتور باز و همچنین اتصال به دتکتور حریق و گاز را نیز فراهم می کند و دارای استاندارد EN54 , CE می باشد.

ماژول افزایش زون SmartLine/8Z اینیم

ماژول افزایش زون SmartLine/8Z : مجهز به یک خروجی نظارت شده اضافی. برای افزایش تعداد مناطق در پنل اعلام حریق از ماژول های قابل توسعه 8 تایی می توان استفاده کرد. این ماژول تمامی ویژگی های زون در حالت بیسیک از جمله خروجی اضافی کلکتور باز و همچنین اتصال به دتکتور حریق و گاز را نیز فراهم می کند. و دارای استاندارد EN54 , CE می باشد.

برد گسترش 8 زون

توسط این برد می توانید سیستم خود را ارتقا دهید. با نصب این برد شما زون های دستگاه خود را گسترش می دهید. و می توانید سیستم های بیشتری را به کنترل پنل خود اضافه کنید.
این محصول ساخت ایتالیا می باشد و از مواد اولیه با کیفیت در ساخت بهره می برد. مجهز به خروجی تحت نظارت اضافی، با نصب 2 عدد از این برد ها روی کنترل پنل اسمارت لاین مدل 4-020 می توانید یک کنترل پنل 20 مدار ایجاد کنید.
با نصب 4 عدد از این برد ها روی کنترل پنل اسمارت لاین مدل 036 می توانید یک کنترل پنل با 36 مدار ایجاد کنید. این نمونه برد دارای خروجی آژیر نظارت شده است که قابلیت برنامه ریزی را دارا است.
شما می توانید عملکرد این خروجی را از دسترس خارج نمایید. و یا عملکرد زون های خاص یا کل زون ها را به دلخواه تعیین یا تغییر دهید. برد افزایش زون برای اتصال به کنترل پنل های متعارف می باشد.

مشاهده دیگر محصولات این گروه

  • نوع سیستم
    متعارف
  • گارانتی
  • تعداد زون پیشفرض
    8
  • استاندارد
    EN45
  • گواهی نامه ها
    LPCB
  • تعداد تجهیزات در هر زون
    32
  • خروجی آلارم پایش شونده