آیا به دنبال گواهینامه، بیانیه عملکرد، اعلامیه انطباق محصول یا سایر اسناد محصول هستید؟ برای محصول مورد علاقه خود اینجا را جستجو کنید.
آیا به دنبال کتابچه راهنمای زبان خود هستید و وب سایت ما زبان شما را پیش بینی نمی کند؟ سپس به نسخه انگلیسی وبسایت بروید، دیتاشیت محصول مورد نظر را باز کنید و روی تب 'Manuals' کلیک کنید، در آنجا دفترچه راهنما را به زبان خود خواهید یافت!

شستی اعلام حریق متعارف IC0020

  شستی تاخیر اطفاء اتوماتیک IC0020X شستی تاخیر اطفاء اتوماتیک IC0020X

شستی اعلام حریق متعارف IC0020

شستی اعلام حریق

– شستی اعلام حریق متعارف دارای قابلیت برگشت به وضعیت غیر آلارم (بدون نیاز به شکستن شیشه) به وسیله کلید مخصوص می باشد.
– علامت اخطار و LED تایید در حالتی که شستی فعال شده باشد.
– دارای مقاومت داخلی با قابلیت انتخاب می باشد.

شستی اعلام حریق متعارف IC0020

شستی اعلام حریق اینیم  تشکیل شده از یک میکرو سوئیچ است و یکی از اجزای سیستم اعلام حریق می باشد که با فشار دادن آن می توان دیگران را از ایجاد حریق در محیط مطلع ساخت، البته در شرایط عادی، غیر فعال بوده و فعال سازی آن به صورت دستی انجام می شود و با قابلیت تنظیم مجدد، می تواند به حلقه متصل شود و توسط کنترل پنل های آدرس پذیر آنالوگ مدیریت شود. ماشه دستگاه و LED وضعیت اضطراری در جلوی بدنه دستگاه قرار دارند. پس از فعال سازی می توان شستی را با استفاده از کلید تنظیم مجدد موجود در بسته ریست کرد.

انواع شاسی اعلام حریق

شاسی های اعلام حریق معمولا قرمز رنگ بوده و می توانند از جنس فلز و یا پلی کربنات باشند و ممکن است در ساختار الکتریکی آن ها از تیغه های باز و بسته اضافی برای صدور برخی فرامین استفاده شود. به طور کلی شاسی های اعلام حریق به دو صورت شیشه شکستنی و شستی فشاری موجود می باشند که در ادامه به شرح هر یک می پردازیم:

شستی شیشه شکستنی

با استفاده از دست یا چکش، شیشه روی شستی را می شکنند تا دستور رخ داد حریق به پنل مرکزی ارسال شود و اعلام حریق صورت گیرد. پس از اتمام عملیات می توان شیشه شستی اعلام حریق را تعویض کرد.

شستی فشاری (ریست پذیر)

این نوع شاسی اعلام حریق نیاز به ضربه ندارد و با فشار دست فعال می شود و پس از اتمام عملیات به وسیله میکروسوئیچی که در زیر آن قرار دارد ریست می شود.

شستی اعلام حریق ضد آب

یکی از مهم ترین انواع شاسی اعلام حریق، شستی اعلام حریق ضد آب می باشد که بیشتر در محیط های صنعتی استفاده می شود. لازم به ذکر است که هر محصول صنعتی از جمله شستی ضد آب داری درجه حفاظتی یا IP خاصی می باشد که نشان دهنده میزان نفوذ پذیری آب و گرد و غبار می باشد. در واقع هر چقدر IP شستی ضد آب بیشتر باشد درجه ایمنی آن بالاتر است.

شستی ضد انفجار

شستی ضد انفجار نیز در محیط های صنعتی کاربرد دارد. به طور معمول شاسی ضد انفجار در محیط هایی استفاده می شود که نفت و گاز و مواد اشتعال زا وجود دارد و جهت جلو گیری از انفجار شستی هنگام وقوع حریق از شستی ضد انفجار استفاده می شود.

لوازم جانبی optional

  • WCP0020 (پلاستیک شفاف محافظ صفحه در برابر فعال کردن تصادفی)
  • FCP0020 (براکت پلاستیکی برای نصب روکار سازگار با مسیر Back box)
  • DBCP0020- جعبه توکار برای نصب داخل لوله (ارتفاع پایه= 33mm؛ ارتفاع پایه + شستی= 57mm).

شستی اعلام حریق متعارف IC0020 در رنگهای مختلف زیر وجود دارد

  • IC0020 – شستی متعارف با محفظه قرمز
  • IC0020Y – شستی متعارف با محفظه زرد
  • IC0020G – شستی متعارف با محفظه سبز
  • IC0020B – شستی متعارف با محفظه آبی
  • IC0020W – شستی متعارف با محفظه سفید

مشاهده محصولات این گروه