آیا به دنبال گواهینامه، بیانیه عملکرد، اعلامیه انطباق محصول یا سایر اسناد محصول هستید؟ برای محصول مورد علاقه خود اینجا را جستجو کنید.
آیا به دنبال کتابچه راهنمای زبان خود هستید و وب سایت ما زبان شما را پیش بینی نمی کند؟ سپس به نسخه انگلیسی وبسایت بروید، دیتاشیت محصول مورد نظر را باز کنید و روی تب 'Manuals' کلیک کنید، در آنجا دفترچه راهنما را به زبان خود خواهید یافت!

دستگاه برنامه ریزی تجهیزات مدل EITK2000

دستگاه برنامه ریزی تجهیزات مدل EITK2000

کیت آدرس دهی دستی، تنظیم، نگهداری و تشخیص سیستم های مبتنی بر دستگاه های سری ENEA

کیت EITK2000 از درایور EDRV2000، نرم افزار FireGenius-PRO و یک سری لوازم جانبی برای اتصال و منبع تغذیه تشکیل شده است.
درایور EDRV2000 به لطف شکل ارگونومیک خود، زمانی که نمی خواهید از عملکرد آدرس دهی خودکار ارائه شده توسط پنل های کنترل Inim استفاده کنید، راه آسانی برای انجام عملیات آدرس دهی دستی مربوط به دستگاه های آنالوگ آدرس پذیر از سری Enea فراهم می کند.
درایور همچنین مجهز به یک پورت ارتباطی “ICP” است که اتصال به سیگنال‌های اعلام حریق سری Iris و Enea و تنظیم پارامترهای عملیاتی آنها (انتخاب آلارم/پیام‌های هشدار، صدا، روشنایی فلاشر و غیره) را ممکن می‌سازد. با استفاده از درایور و نرم‌افزار FireGenius-PRO، می‌توان آلارم ها/پیام‌های هشدار سفارشی را برای دستگاه‌های سیگنال‌دهنده ایجاد کرد، یا با استخراج فایل های صدا از آرشیو وسیع موجود یا شروع از فایل‌های صوتی آلارم های دلخواه را ساخت.
این کیت همچنین به شما امکان می دهد تا از ویژگی های منحصر به فرد ارائه شده توسط فناوری های LoopMap و ++Versa که در دتکتور آنالوگ آدرس پذیر سری ENEA ادغام شده اند، استفاده کنید.

دستگاه برنامه ریزی تجهیزات مدل EITK2000

کیت EIKT2000 همچنین از فناوری ++Versa بهره می برد. که به لطف آن می توان دتکتورهای حریق معمولی سری IRIS را مدیریت کرد. و هر کدام را مطابق با شرایط خاص محیطی که قرار است در آن نصب شود تنظیم کرد. با EITK2000 می توان به مسیری از دتکتورها متصل شد. و برای هر یک از آنها یک تشخیص کامل برای آزمایش عملکرد آن، بررسی مقدار خوانده شده در زمان واقعی، خواندن مقدار آلودگی محفظه دیداری، تغییر حساسیت و حالت عملیاتی آن انجام داد.

این کیت همچنین به شما امکان می دهد. حافظه غیرفرار موجود در هر دتکتور (هم سری Iris و هم سری Enea) را بخوانید که حاوی نمودار غلظت دود و دمای اندازه گیری شده است. که در دوره قبل از آخرین آلارم شناسایی شده است (هدف این عملکرد بررسی عللی است که باعث ایجاد آلارم هشدار شده است).

این دستگاه همچنین امکان شناسایی عیب‌ها را به صورت دقیق فراهم می‌کند. که مشخص می‌کند کجا کابل قطع یا اتصال کوتاه شده است. و آزمایش‌هایی روی حلقه (آزمون پیاده روی) انجام می شود که تعداد خطاهای ارتباطی را کنترل می‌کند، تاریخ و زمان فعال‌سازی هر دتکتور را ثبت می‌کند و پس از اتمام عملیات، یک گزارش حرفه ای قابل چاپ ارائه می دهد.

درایور EDRV2000 موجود در کیت EITK2000 از طریق باتری های داخلی، صفحه کلید و نمایشگر خود به طور مستقل کار می کند. با این حال، هنگامی که درایور به رایانه شخصی متصل می شود. تغذیه می شود و باتری های خود را از طریق درگاه USB شارژ می کند.

کیت EITK2000 یک دستگاه حرفه‌ای است که جعبه ابزار هر آتش نشان حرفه‌ای نمی‌تواند بدون آن باشد.

این کیت در یک کیف دستی همراه با منبع تغذیه 24Vdc، کابل و CD نرم افزار ارائه می شود.

مشاهده دیگر محصولات این گروه