آیا به دنبال گواهینامه، بیانیه عملکرد، اعلامیه انطباق محصول یا سایر اسناد محصول هستید؟ برای محصول مورد علاقه خود اینجا را جستجو کنید.
آیا به دنبال کتابچه راهنمای زبان خود هستید و وب سایت ما زبان شما را پیش بینی نمی کند؟ سپس به نسخه انگلیسی وبسایت بروید، دیتاشیت محصول مورد نظر را باز کنید و روی تب 'Manuals' کلیک کنید، در آنجا دفترچه راهنما را به زبان خود خواهید یافت!

بیم دتکتور مدل BDH200

 بیم دتکتور BDH200

بیم دتکتور مدل BDH200

دتکتور دودی خطی بازتابشی 5m-70m

شامل: واحد تشخیص (گیرنده)، واحد بازتابنده (فرستنده).
دتکتور دودی خطی: بیم دتکتورهای دودی بازتابشی موتوردار، می‌تواند در زمان راه اندازی، خود را به صورت خودکار نسبت به رفلکتور تنظیم کننده و همچنین در زمان تعمیرات و نگهداری نیز نسبت به تنظیم مجدد خود اقدام نمایند. فناوری بلوتوث به شما این امکان را می دهد که تمام اقدامات واحد کنترل را از طریق برنامه، به روشی سریعتر و شهودی انجام دهید.
این مجموعه از یک بخش گیرنده فرستنده مادون قرمز که جهت آنها توسط موتور داخلی قابل تنظیم است تشکیل شده است که بازتابنده منشوری اشعه مادون قرمز را به گیرنده منعکس می‌کند.
وجود دود با تجزیه و تحلیل پرتو مادون قرمز برگشتی آشکار می شود بنابراین به سیستم اجازه می دهد تا آتش را در مراحل اولیه خود تشخیص دهد.
مدل پایه این بیم دتکتور برای پوشش فاصله‌های طولی از 5 متر تا 70 متر طراحی شده. برای گسترش این فاصله می‌توان از کیت‌های 70 تا 140 استفاده کرد که از 4 رفلکتور تشکیل شده است و تا 140 متر را پوشش می‌دهد یا از کیت‌های 140 تا  160 استفاده کرد که از 9 رفلکتور تشکیل شده و تا 160 را پوشش می‌دهد.

بیم دتکتور BDH200

دتکتورهای دودی خطی راه کارهای بسیار وسیعی برای ساختمان‌های بزرگ هستند. سوله‌های صنعتی، انبارهای بزرگ، آشیانه هواپیما. در واقع آنها یک روش بسیار مؤثر کشف حریق بر پایه تکنولوژی بازتابی‌اند که به خوبی مقدار کابل‌کشی را کاهش می‌دهند. با این حال این روش کشف می‌تواند هم غیر قابل اطمینان باشد و هم نگهداری آن مشکل شود.
Inim  به کمک بیم دتکتورهای موتور دار به عنوان یک روش جدید که دارای قابلیت تنظیم دقیق خود هستند مشکل بیم دتکتورهای قدیم را حل کرده است. تنظیمات این تجهیزات برای کاربر بسیار ساده گردیده است.

 

راه اندازی بیم دتکتور BDH200

راه اندازی: مراحل راه اندازی بیم دتکتور بسیار ساده است. در واقع گیرنده/ فرستنده بیم دتکتور خود را در مرکز رفلکتور تنظیم می‌کند.
تنظیم سطح آستانه‌ تحریک: حساسیت بیم دتکتورکاملاً قابل تنظیم در محدوده 25% تا 50% سیگنال دریافتی از سیگنال بازتابیده شده است.
بررسی جبران آلودگی: بیم دتکتور به صورت خودکار افت سیگنال ناشی از نشستن گرد و غبار روی لنز را جبران می‌کند. شما می‌توانید وضعیت دستگاه را روی صفحه نمایش بررسی کنید و تنها زمان‌هایی که نیاز است لنز دستگاه را تمیز کنید.
تأخیر آلارم و خطا: تاخیر اعلام آلارم دستگاه می‌تواند زمانی بین 1 تا 30 ثانیه انتخاب شود (به صورت افزایش یک ثانیه ای) در حالی که تاخیر اعلام خطا می‌تواند بین 1 تا 60 ثانیه تنظیم گردد.
تغییر حالت پیوسته قفل: بر اساس نیاز کاربر رله‌های بیم دتکتور در هنگام آلارم می‌تواند در وضعیت قفل یا برگشت پذیر قرار گیرند.
روشن و خاموش: بیم دتکتور را می‌توان توسط کنترلر خاموش کرد. اگر فراموش کنید آن را دوباره روشن نمایید، عملکرد عادی خود را پس از 8 ساعت از سر خواهد گرفت.
تست : برای تست دوره ای عملکرد بیم دتکتور می‌توان آن را از سطح زمین (بدون نیاز به کار در ارتفاع ) تست کرد.
IP65: محفظه بیم دتکتور دارای  IP65 می باشد. این دستگاه کاملاً آب بندی شده است و لذا برای نصب در محیط‌هایی که تمیز نیستند نظیر محیط‌های پر گرد و غبار یا آلوده مناسب هستند. همچنین می‌توان آنها را به کمک آب پر فشار شستشو داد.

مشاهده دیگر محصولات این گروه

  • محفظه
    abs UL94 HB حرارت بالا با رنگ سفید
  • درجه حفاظت
    IP65
  • دمای عملکرد
    10°C/+55°C-
  • زمان خطا
    قابل تنظیم بین 2 تا 60 ثانیه
  • زمان آلارم
    قابل تنظیم بین 2 تا 30 ثانیه
  • حساسیت
    کاملاً قابل تنظیم بین 25% تا 50%
  • ولتاژ عملکرد
    12/30V
  • جریان خاموش
    5.5mA
  • جریان آلارم
    5.5mA
  • آلارم در حالت قفل
    گزینه بدون قفل
  • رله خطا
    2A @ 30 V
  • رله آلارم
    2A @ 30 V
  • ابعاد (WxHxD)
    155x180x137 mm
  • وزن
    هد: 1.1kg