آیا به دنبال گواهینامه، بیانیه عملکرد، اعلامیه انطباق محصول یا سایر اسناد محصول هستید؟ برای محصول مورد علاقه خود اینجا را جستجو کنید.
آیا به دنبال کتابچه راهنمای زبان خود هستید و وب سایت ما زبان شما را پیش بینی نمی کند؟ سپس به نسخه انگلیسی وبسایت بروید، دیتاشیت محصول مورد نظر را باز کنید و روی تب 'Manuals' کلیک کنید، در آنجا دفترچه راهنما را به زبان خود خواهید یافت!

اسپیکر ضد حریق گنبدی A63FD

 اسپیکر ضد حریق گنبدی A63FD

اسپیکر ضد حریق گنبدی A63FD

A63FD یک بلندگوی سقفی توکار با گنبد ضد حریق برای اعلان های آتش سوزی و تخلیه در ساختمان ها است. هر بلندگو مجهز به گنبد بلندگو/ترانسفورماتور ضد حریق است، ورودی های کابل مهر و موم شده و انتهای آن، بلوک های ترمینال سرامیکی به منظور سادگی نصب شده است. این بلندگو از سیستم تعبیه فوری One-Shot بهره می برد. توری فلزی و پشتی فلزی fire dome به همراه رابط سرامیکی، فیوز حرارتی و کابل مقاوم در برابر آتش، همه ویژگی های فوق باعث مقاومت در برابر آتش سوزی می شود.
این طیف از بلندگوها طوری طراحی شده اند که الزامات سیستم های پیجینگ تخلیه و هشدار به ساکنین را برآورده کنند. ترکیب بلندگو و ترانسفورماتور با راندمان بالا، SPL بالا، پاسخ فرکانس وسیع، درک گفتار عالی و بازتولید برای کاربردهای حیاتی را تضمین می کند. تمام اجزای فیکسچر از مواد با کیفیت بالا، ماندگاری طولانی و مقاوم در برابر شعله ساخته شده و مطابق با استانداردهای جدید تست شده است. نصب در سایت ساده و مستقیم خواهد بود. فیوز thermal از یکپارچگی خط در صورت تأثیر گرما بر بلندگو محافظت می کند. پیچ زمین در دسترس است (در صورت نیاز).

اسپیکر ضد حریق گنبدی A63FD اینیم

اسپیکر ضد حریق گنبدی A63FD یک بلندگوی سقفی توکار با گنبد ضد حریق است. که برای اعلان های آتش سوزی و تخلیه در ساختمان ها استفاده می شود. هر بلندگو مجهز به گنبد بلندگو/ترانسفورماتور ضد حریق است، ورودی کابل ها مهر و موم شده و انتهای آنها، بلوک های ترمینال سرامیکی به منظور سادگی نصب شده است. این بلندگو از سیستم تعبیه فوری One-Shot بهره می برد. ویژگی های توری فلزی و پشتی فلزی fire dome به همراه رابط سرامیکی، فیوز حرارتی و کابل مقاوم در برابر آتش باعث مقاومت در برابر آتش سوزی می شود.

این طیف از بلندگوها طوری طراحی شده اند که الزامات سیستم های پیجینگ برای تخلیه و هشدار به ساکنین را برآورده کنند. ترکیب بلندگو و ترانسفورماتور با راندمان بالا پارامترهای SPL بالا، پاسخ فرکانس وسیع، صدا با کیفیت بالا و قابلیت فهم عالی و تکرار را برای کاربردهای حیاتی تضمین می کند. تمام لوازم قابل نصب از مواد با کیفیت بالا، ماندگاری طولانی و مقاوم در برابر شعله ساخته شده و مطابق با استانداردهای جدید تست شده است. نصب در سایت ساده و راحت می باشد. فیوز حرارتی از صحت مسیر در صورت تأثیر گرما بر بلندگو محافظت می کند.

 

مشاهده محصولات هم گروه