آیا به دنبال گواهینامه، بیانیه عملکرد، اعلامیه انطباق محصول یا سایر اسناد محصول هستید؟ برای محصول مورد علاقه خود اینجا را جستجو کنید.
آیا به دنبال کتابچه راهنمای زبان خود هستید و وب سایت ما زبان شما را پیش بینی نمی کند؟ سپس به نسخه انگلیسی وبسایت بروید، دیتاشیت محصول مورد نظر را باز کنید و روی تب 'Manuals' کلیک کنید، در آنجا دفترچه راهنما را به زبان خود خواهید یافت!

نرم افزار کنترل از راه دور مدل SmartLetUSee/IP

نرم افزار کنترل از راه دور مدل SmartLetUSee/IP

نرم افزار کنترل از راه دور IP برای پنل های SmartLoop

نرم افزار SmartLetUSee IP برنامه ای است که پنل جلویی کنترل پنل SmartLoop را در رایانه شخصی بازتولید می کند.
ارتباط بین برنامه و کنترل پنل از طریق پروتکل TCP-IP است که برای آن کنترل پنل SmartLoop باید مجهز به کارت SmartLAN یا SMartLAN / SF باشد و به شبکه اترنت متصل شود.
این برنامه تمام عملکردهای موجود در جلوی پنل مرکزی را تکرار می کند و یک پنل تکرار کننده را مستقیماً روی رایانه شخصی یا تبلت ارائه می دهد.

نرم افزار کنترل از راه دور IP برای پنل های SMARTLOOP

نرم افزار کنترل از راه دور IP از لوازم جانبی پنل های SMARTLOOP با قابلیت اتصال به RS485 BUS می باشد.

نرم افزار SmartLetUSee IP قادر است یک ماکت مجازی از پنل تشخیص حریق SmartLoop که در حال کار و متصل به شبکه اترنت است، روی صفحه رایانه شخصی شما ایجاد کند.

این برنامه به شما امکان می دهد به سیستم دسترسی داشته باشید و در کنترل پنل مجازی به همان روشی که در کنترل پنل واقعی انجام می دهید، کار کنید.

پس از اجرای نرم افزار راه اندازی و نصب مناسب نرم افزار SmartLetUSee IP، نماد شروع برنامه روی دسکتاپ شما ظاهر می شود.

برنامه SmartLetUSee IP اجازه دسترسی مستقیم را بدون نیاز به تأیید اعتبار می دهد. دسترسی به کنترل پنل SmartLoop و سیستم نظارت شده مشمول محدودیت های برنامه نویسی است.

 

  • نوع سیستم
    آدرس پذیر
  • گارانتی