آیا به دنبال گواهینامه، بیانیه عملکرد، اعلامیه انطباق محصول یا سایر اسناد محصول هستید؟ برای محصول مورد علاقه خود اینجا را جستجو کنید.
آیا به دنبال کتابچه راهنمای زبان خود هستید و وب سایت ما زبان شما را پیش بینی نمی کند؟ سپس به نسخه انگلیسی وبسایت بروید، دیتاشیت محصول مورد نظر را باز کنید و روی تب 'Manuals' کلیک کنید، در آنجا دفترچه راهنما را به زبان خود خواهید یافت!

نرم افزار راه اندازی و مدیریتی پرویدیا مدل Previdia/STUDIO

 نرم افزار راه اندازی و مدیریتی پرویدیا Previdia/STUDIO نرم افزار راه اندازی و مدیریتی پرویدیا Previdia/STUDIO

نرم افزار راه اندازی و مدیریتی پرویدیا مدل Previdia/STUDIO

نرم افزار برنامه نویسی و مدیریت کنترل پنل های سری Previdia

نرم‌افزار پیکربندی و مدیریت  Previdia/STUDIO یک ابزار ضروری برای راه اندازی و نگهداری سیستم است. این نرم‌افزار به سادگی و به گونه‌ای قابل فهم به شما این امکان را می‌دهد که بسیار سریع و موثر پارامترهای کاربردی هر جزئی از سیستم را تنظیم کنید، منطق فعال‌سازی حاکم بر سیستم را تعریف کنید و اجزای مختلف تجهیزات نصب شده را برنامه‌ریزی کنید.
با بکار بردن واسط گرافیکی که به نحوی طراحی شده که روی تجهیزات لمسی هم قابل استفاده باشد قابلیت کار کردن با سیستم در هر دو سطح خواه کنترل‌ پنل تکی و خواه شبکه‌ای از کنترل پنل‌ها فراهم شده است.
نرم‌افزار به عملگرهای خطایابی مؤثری مجهز شده و به شما این امکان را می‌دهد که به دقت به دنبال خطاها بگردید و سطح حساسیت یا همان آستانه‌های تغییرات را تنظیم کنید. دقیقا به همان اندازه که گزارش‌گیری از عملیات مؤثر است، شروع کردن به جمع‌آوری اطلاعات توسط کنترل پنل و تهیه لیست کاملی از گزارش‌ها بر اساس مقررات جاری نیز حائز اهمیت است. همچنین این نرم‌افزار قادر است پایگاه داده‌ای ایجاد کند که اطلاعات تمام پروژه‌های تکمیل شده را برای تمام مشتری‌ها ذخیره کند و گزارشی از تمام فعالیت‌های تست و نگهداری انجام شده روی سیستم را فراهم آورد. نرم‌افزار Previdia/STUDIO  در سیستم عامل ویندوز قادر است که از طریق درگاه‌های RS232، USB، و TCP/IP به کنترل پنل متصل گردد .این نرم افزار تحت ویندوز اجرا می شود.

مجوز BACNET

BACnet یک پروتکل ارتباطی شبکه اتوماسیون ساختمان است که توسط ASHRAE (انجمن مهندسین گرمایش، تبرید و تهویه مطبوع آمریکا) توسعه یافته است. در نتیجه تطبیق پذیری و انعطاف پذیری BACnet، اکنون به طور گسترده به عنوان یک پروتکل ارتباطی استاندارد بین دستگاه ها و سیستم های اتوماسیون ساختمان که توسط سازندگان مختلف ساخته شده، استفاده می شود. پروتکل BACnet بر روی ماژول IFMLAN برای کنترل پنل های Previdia Max پیاده سازی شده است و استفاده از آن منوط به مجوز است. هر مجوز به شما امکان می دهد 500 هدف را مدیریت کنید، برای مدیریت اهداف بیشتر باید بیش از یک مجوز خریداری کنید. تمام آن مقاصدی را که به عنوان هدف در نظر داریم می‌توانند از طریق پروتکل BACnet نظارت شوند: دستگاه‌های حلقه، مناطق، ورودی‌ها، خروجی‌ها و غیره.

کدهای سفارش

PRALICBAC: مجوز BACnet برای 500 هدف.