آیا به دنبال گواهینامه، بیانیه عملکرد، اعلامیه انطباق محصول یا سایر اسناد محصول هستید؟ برای محصول مورد علاقه خود اینجا را جستجو کنید.
آیا به دنبال کتابچه راهنمای زبان خود هستید و وب سایت ما زبان شما را پیش بینی نمی کند؟ سپس به نسخه انگلیسی وبسایت بروید، دیتاشیت محصول مورد نظر را باز کنید و روی تب 'Manuals' کلیک کنید، در آنجا دفترچه راهنما را به زبان خود خواهید یافت!

شستی اعلام حریق آدرس پذیر EC0020

شستی اعلام حریق آدرس پذیر EC0020

شستی اعلام حریق آدرس پذیر EC0020

شستی اعلام حریق تشکیل شده از یک میکرو سوئیچ است و یکی از اجزای سیستم اعلام حریق می باشد که با فشار دادن آن می توان دیگران را از ایجاد حریق در محیط مطلع ساخت، البته در شرایط عادی، غیر فعال بوده و فعال سازی آن به صورت دستی انجام می شود و با قابلیت تنظیم مجدد، می تواند به حلقه متصل شود و توسط کنترل پنل های آدرس پذیر آنالوگ مدیریت شود. ماشه دستگاه و LED وضعیت اضطراری در جلوی بدنه دستگاه قرار دارند. پس از فعال سازی می توان شستی را با استفاده از کلید تنظیم مجدد موجود در بسته ریست کرد.

نحوه عملکرد و استفاده از شستی اعلام حریق

به طور کلی شاسی های اعلام حریق قطعات فرمان دهنده محسوب می شوند. دلیل نام گذاری آن ها به شستی این است که توسط دست فعال می شوند. خروجی های شستی می توانند از نوع سیگنال، الکتریکی و مکانیکی باشند. اغلب شاسی ها برگشت پذیر هستند به این معنا که پس از فشار دادن آن در هنگام نیاز و برداشتن انگشت، دوباره توسط فنر درون خود به حالت اول باز می گردند. اما بعضی از شاسی ها که در محیط های اضطراری استفاده می شوند، برگشت پذیر نیستند و پس از برداشتن فشار، قفل می شوند و باید آن ها را توسط کلید آزاد کرد.

شستی اعلام حریق در حالت کلی ممکن است در هر کدام از سیستم های اعلام حریق متعارف، بیسیم و آدرس پذیر استفاده شود. در هر کدام از سیستم های اعلام حریق باید از شاسی متناسب با همان سیستم استفاده شود زیرا بسته به نوع سیستم اعلام حریق نحوه عملکرد شاسی اعلام حریق نیز متفاوت است. شستی اعلام حریق می تواند شامل، شستی متعارف، شستی آدرس پذیر و شستی بیسیم باشد که در ادامه به شرح هر یک می پردازیم:

برخی ویژگی های شستی اعلام حریق آدرس پذیر EC0020

دارای ایزولاتور داخلی که هنگام اتصال کوتاه در مسیر احازه نمی دهد قطعه از مدار خارج شود.

دارای کلید تنظیم مجدد KCP0020 (بسته 10 عددی)

همچنین در رنگ های زیر موجود است که تأیید نشده اند.

EC0020Y: شستی اعلام حریق، رنگ زرد

EC0020B: شستی اعلام حریق، رنگ آبی

EC0020G: شستی اعلام حریق، رنگ سبز

EC0020W: شستی اعلام حریق، رنگ سفید

مشاهده محصولات این گروه

  • نوع سیستم
    آدرس پذیر
  • گارانتی